REGISTRACIJA

  |  

PRIJAVA

Što beauty-brendovi rade za našu planetu?

Svake godine 12,7 milijuna tona plastike dospije u oceane. Ovo su brendovi koji se brinu da to više ne bude tako.

Tijekom posljednjih deset godina ljudi su proizveli više plastike negoli u cijelom prošlom stoljeću. Do čak 12,7 milijuna tona svake godine dospije u oceane, a potrebno je i do tisuću godina da bi se razgradila. No čak ni tada ne može u potpunosti nestati, nego se raspada u mikroskopske plastične čestice.

Brojke su zastrašujuće, ali nas zanima što beauty brendovi čine kada je riječ o tom problemu? U trgovinama L’Occitane nikada nećete pronaći plastične vrećice, oduvijek nude samo papirnate, a sve bočice tekućih sapuna izrađene su od reciklirane i reciklirajuće plastike. Osim toga, taj je brend 2008. godine u svoj asortiman uvrstio ekološka ponovna punjenja, a danas na njihovim policama možete pronaći više od 25 različitih takvih punjenja. U prosjeku sadrže 85% manje plastike od uobičajenih pakiranja, a time se svake godine uštedi približno dvjesto tona plastike. Garnier, Eucerin, Nivea, Avon, Chanel i Leonor Greyl samo su neki od brendova na hrvatskom tržištu koji su se posljednjih nekoliko godina posvetili ekologiji i održivom razvoju te se na svoj način obvezali na bolju ekološku budućnost planeta.

od ove godine 80% svih Eucerinovih proizvoda izlazi iz tvornice bez papirnatih letaka

ZBOGOM, LETCIMA!

Eucerin je najavio znatno širenje svoje predanosti održivosti. Time pridonosi Beiersdorfovoj sveobuhvatnoj agendi održivosti Care Beyond Skin, pokrenutoj početkom ove godine. Među ostalim, od ove godine 80% svih Eucerinovih proizvoda izlazi iz tvornice bez papirnatih letaka (među njima je i AtopiControl balzam), a plan je da do srpnja 2021. godine tako bude sa svim njihovim proizvodima.